S&T - Podkarpacie, Rzeszów, Komputery, Laptopy, Notebooki, Salony, Serwisy, Sprzęt komputerowy, Oprogramowanie, Grafika komputerowa, Sieci...
Dziś mamy: | Strona główna | Kontakt | Polityka prywatności |    

Strona główna

Twoja wyszukiwarka
FORUM

.:: Sprzęt komputerowy ::.
Sklepy

Komisy

Notebooki

Serwisy
.:: Usługi komputerowe ::.

Sieci komputerowe
Oprogramowanie
Grafika komputerowa
.:: Internet ::.

Dostawcy (providerzy)
Wykonawstwo stron WWW
Hosting
Kafejki


S&T

S&T


Zespół S&T w Polsce liczy 160 osób. Biura znajdują się w 10 miastach: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Rzeszowie, Białymstoku, Bydgoszczy i Szczecinie, a sieć serwisowa obejmuje cały kraj.

Od lat branżowe rankingi Computerworld TOP 200 i Teleinfo TOP 500 plasują naszą firmę w grupie największych firm IT w Polsce (w poprzednich latach pod nazwą Fujitsu Services).

Jakość naszych usług potwierdza certyfikat ISO 9001. Stale mierzymy poziom satysfakcji z naszych usług. Wnioski z badań mają bezpośredni wpływ na doskonalenie naszych procesów obsługi klientów (proces badania poziomu satysfakcji klienta ma charakter ciągły i wpływa na zakres i poziom naszych usług).

Jesteśmy zespołem łączącym doświadczenie z innowacyjnością, twórcze podejście do informatyki z efektywnością jej zastosowania w biznesie. Ponad 85% naszej załogi w Polsce to osoby zaangażowane w bezpośrednią pracę z klientem



Oferta S&T

Oferujemy współpracę w zakresie:

- doradztwa w dziedzinie infrastruktury IT
- integracji technologii różnych dostawców oraz wdrożeń rozwiązań
- kompleksowej opieki serwisowej oraz outsourcingu
- rozwoju aplikacji specjalizowanych na platformie Microsoft


Specjalistyczne kwalifikacje pracowników S&T w Polsce potwierdzone są licznymi certyfikatami. Dysponujemy największą w kraju grupą konsultantów i programistów z prestiżowym tytułem Microsoft Certified Systems Engineer oraz Microsoft Certified Solutions Developer. W naszej strukturze funkcjonuje również centrum kompetencyjne UNIX (obejmujące wsparciem Solaris, SCO, Linux, AIX, HP UX) oraz S&T Helpline, zespół obsługujący całodobowo zgłoszenia serwisowe firm z całego kraju i Help Desk – centrum wsparcia technicznego on-line.

Korzystamy z wiedzy i doświadczenia, jakie udało nam się zgromadzić przez prawie 40 lat współpracy z polskimi przedsiębiorstwami. Dysponujemy międzynarodowymi, sprawdzonymi metodykami zarządzania projektami, takimi jak uznana na świecie metodyka PRINCE2, która zyskała uznanie naszych klientów ze względu na terminowość, efektywność i poprawność realizacji projektów.



Copyright (c) 2009. Design by szablony.maniak.pl.